16 Mayıs 2018 Çarşamba

İğrenç Ötesi Kötü Espiriler ve Soğuk Şakalar 2020

İğrenç Ötesi Kötü Espriler ve Soğuk Şakalar 2020

Arkadaşlarınıza yapabileceğiniz iğrenç espriler ve iğrenç espriler kötü kısa şakalar. Pek kaliteli  sayılmayan espri :). Dünyanın en komik esprileri derdim ama değil :D. Dünyanın en soğuk esprileri. Komik en soğuk espriler. Komik Derken kişiye göre mesela ben hiç gülmedim AMK.  Saçma sapan küfürlü espriler kısa yada uzun seç birini işte. En saçma espriler 2020 listemize hoş geldiniz neden boş geldiniz :P Yaşama sevincini yok eden bir sürü espri seç beğen al elimizde kalmasın batan kayığın malları bunlar.

































A'dan Z'ye Alfabetik Sıraya Göre Boktan Espriler:

3 Japon sırayla uçaktan atlamış. Japonlar ölmüş, sıra ise kırılmış.

4 kişilikli bir masa alacaktım vazgeçtim, kişiliksiz bir masa aldım.

4. Murat neden intihar etmiş? -İlk 3 e giremediği için.

77 yi neden bugüne kadar kimse ayıramamış? - Seven'leri ayırmak günahta ondan

Aaaaa siz çok terlemişsiniz durun size terlik getireyim.

Abi bizim Ali’yi gördün mü? - Hangi Ali? - Şehirler arası otobüs termin-Ali.

Abi sana Sıla'nın selamı var. -Hangi Sıla? -Gayri Safi Milli HaSıla

Abi sizin araba ne malı? Alman malı! Bizimki de klimalı.

Abi, duydun mu, 50 kişiyi taramışlar. -Yapma ya, nerede? -Marketin karşısındaki berberde.

Adam, Hindistan sokaklarında gezerken balkonun birinden başına buda heykeli düşmüş. “Başıma buda mı gelecekti” demiş.

Adama evli misiniz diye sormuşlar, hayır arsalıyım demiş.

Adamın biri elli lira bulmuş ama Ayaklı lira bulamamış.

Adamın biri gökdelenin tepesinden atlayacakmış altından bir şey geçmiş atlamamış. Ne geçmiş? Vaz geçmiş.

Adamın biri kalemi yere atmış düşmemiş neden? -Çünkü PİLOT kalemmiş

Adamın Biri Notebook Almış, DELLenmiş.

Adamın biri topalmış, karısı da oynamış.

Adamın biri yarın ölecem demiş. Yarmışlar ölmüş.

Adamın biri yüzme bilmiyormuş, denize düşmüş fakat bir şey olmamış. -Neden? -Adamın tipi kayıkmış.

Adamın birinin kafasına selpak havlu düşmüş ölmüş neden? -Çünkü onlar halka değil fil!

Adamın elindeki her şeye değiyormuş, elindeki neymiş?? -Magnumsa eğer her şeye değer.

Adamın kafasına buda heykeli düşmüş, başıma “buda mı gelecekti” demiş.

Ahmet Saz çaldı. Polis tutukladı.

Aklımı kaçırdım, 100.000 TL fidye istiyorum.

Alinin selamı var. -Hangi Ali? -Şehirlerarası Otobüs termin-ali

Almanya'da Almanlar yaşıyorsa? Sakarya'da sakarlar mı yaşar?

Altılıda 1. ayakta yattım. Yarış bitmiş uyanamadım.

Amerika’nın en çok nete bağlanılan eyaleti hangisidir? -Connecticut.

Asker adın ne? -Emre-DERSİNİZ komutanım!

Ayakkabıcı sıkıyorsa alma dedi, bende korktum aldım.

Ayda neden hayat yoktur? -Çünkü yaşam çok pahalı, tüm fiyatlar astronomik.

Aykut gol atamayınca ne der? -I couldn’t.

Ayna’nın karşısında süslenme, Manga’nın karşısında süslen.

Bak şu karşıdaki uçak PİSTİ , ama bir türlü temizlemediler.

Balık ekmek 3 liraymış, hadi balık ekelim.

Basamakta durmayın otomatik kapı çarpar, böler, karekökünü alır.

Baykuşlar vedalaşırken ne der? -Bay Bay Bay Kuş.

Bebeğe patik giydirmeye çalışmışlar ama giymemiş neden? -Bebek antipatikmiş.

Bekarlık sultanlıktır, fakat er ya da geç demokrasiye geçilir.

Ben ağlarım Filip-inler.

Ben ekmek yedim Will Smith

Ben hikaye yazarım. -Ebru Destan.

Ben kahve içiyorum, Nurgül Yeşilçay.

Ben Yedigün içiyorum sen Onbeşgün iç.

Ben yürüyelim diyorum Gerard Depardieu.

Beni ayda bir sinemaya götürme, Marsta bir sinemaya götür.

Beren Saat, Atkın Dakika.

Bir adam intihar edecekmiş, vaz geçmiş.

Bir adamın ayakları tutulmuş, sonra da kulakları kiralanmış.

Bir adamın kafasına selpak düşmüş ölmüş, neden? -Onlar halka değil fil fil

Bir elmanın içinden bir kurt çıkmasından daha kötü ne olabilir? -Yarım kurt çıkması.

Bir romanı 7 kız yazarsa nolur? –seven kızın romanı.

Bir sınıftaki öğrencilerin hepsinin kilosu eşitmiş,

Bizim CD sürücümüz ehliyeti nerden almış acaba?

Boşluktaki file ne denir? -Fil in the blanks.

Bu gece seni kınıyorum, çünkü kına gecesi.

Bugünlerde gözüm çok KIZarıyor. -Benimde arıyor ya!

Burger King, ben de vezir.

Cem Uzan, üstünü örteyim.

Cin Ali mavi mürekkebe düşerse nolur? -Blue Jean

Çocuk eskiden çok yaramazmış, ama artık yarabiliyor.

Çocuklar konu ile ilgili soru sorun bakalım! -Kim sorsun? -Gillette sensor.

Çok makbule geçti, şimdi de Ayşe geçiyor.

Çünkü EŞİT AĞIRLIK sınıfıymış.

Denizaltı’nın bir üst modeli nedir? -Denizyedi.

Doktor bu ilAÇ dedi bizde yardım topladık.

Dondurmayı ben yalamam, Himalayalar.

Dört yüz yetmiş üç yüz yetmemiş

Emel'in selamı var! + Hangi Emel?? + HTML

En çok eşek yavrusu nerde bulunur? –Tabii ki SPA merkezinde.

En güzel çay hangi dağda içilir? -Çay bardağında

En ihtiyaç duyulan arı? –başARI.

En kaslı İlyas kimdir? –CASİLLAS. 

Erikli su aldım, içinde Erik yoktu.

Erkek ata ne denir? -Bayat

Esra Erol ile – İs The Watch.

Eti tadında ama sebzesi tadında değil.

File çorap aldım. -File niye aldın? Kendine alsaydın ya.

Fransız ihtilali neye karşı yapılmıştır? -Sabaha karşı

Fransızların nesi eksiktir ? "FRAN"ları tabii ki

Geçen ‘fil’e çorap aldım, zürafaya almadım.

Geçen gün arkadaşlarla fırında patates yiyorduk, fırın sıcak geldi bahçeye çıktık.

Geçen gün kamyonu sürdüm, Leonardo da Vinci

GİT’Arı’ getirde biraz şarkı söyleyelim. -Abi arı sokmasın!

Gökdelenin tepesinden adamın kafasına radyo düşmüş ama adama bir şey olmamış neden? –Radyo hafif müzik çalıyormuş.

Gözlüklerin numaralı mı? -Yok kale arkası...

Gülen ördeğe ne denir? –KIKIR-duck .

Gün gelir devran döner, et döner, tavuk döner.

Hadi oyun oynayalım.  Vazgeçtim, oymadan oynayalım.

Hangi çiçek hem kafaya takılabilir, hem de içinde çamaşır yıkanır?  Cevap: Fesleğen tabii ki de.

Hangi çiçek hem kafaya takılıp hem çamaşır yıkanır? -FES-leğen

Hangi pansiyonda kalınmaz? -Süspansiyon.

Hapis yatmışım, ha temiz, ne fark eder?

Hayat, ha tekne…

İçimde – bir acı – var ,bira almak için uzağa gitmiyorum.

İki adam intihar edecekmiş, were geçmiş.

İlk görüşte aşka inanır mısın? Yoksa tekrar gidip geleyim mi?

İneklerin sevmediği element? -AZ-OT

İngilizcem yok, tanıdığım bütün Cem’ler Türk.

İngilizler kendi kıllarına ne der? -Michael

İshal olmuş böceğe ne denir? –CIRCIR böceği.

İyi günler, Aslı'yla görüşebilir miyim?  -Aslı evde yok! Fotokopisi var.

İyi ki İtalya'da doğmamışız. Neden? Çünkü İtalyan'ca bilmiyoruz.

İzne çıkıcam ama çok yüksek merdiven lazım.

Japonlar nasıl su dağıtır? –SUi-CEHN.

John Wayne'in ebesi kimdir? -Ebeveyn.

Kadının biri akşama kadar mutfakta durmuş, hiçbir şey düşünmemiş. Neden? Çünkü Tefal her şeyi düşünmüş.

Kavun diyip geçme, çünkü parola kavun değil.

Keklik askere giderse ne olur? –ER-keklik.

Kelebekler, köstebekler ama ben beklemem.

Kenan Doğulu elinde kitaplarla yürürken bir kızla çarpışmış. Kitapların yere düştüğünü gören kız da: -Ayy bunlar ne böyle? demiş. -Kenan doğulu da şeeyyy kitap şekerim demiş.

Kırmızı giyen erkeğe ne denir? -Albay.

Kızın biri kitap okurken ölmüş. Neden? -Satırbaşına gelmiş.

Koyun koyuna yatmak bu olsa gerek.

Köfteyle möfte arasında ne fark vardır? Cevap: Biri kıymadan yapılır diğeri mıymadan

Köpek hırlayınca hangi kası çalışır? –köpek HIR-kası.

Kral tahta çıkınca ne yapmış? -Tahtayı yerine takmış.

Küçük su birikintisine ne denir? -Sucuk

LG Marka telefon aldım. -Ayakçı niye almadın?

Limon-ata, muz maymuna verilir.

Masada hangi örtü kullanılmaz? –Bitki Örtüsü.

May-mun senin olursa ne olur? -Your-mun.

Mercedes bile namaz kılmıyor renault clio

Napıyosun?  -Telefonla konuşuyorum  - Aaa sizin telefon konuşuyor mu?

Nuri ölünce Çin’e gömsünler, nuriçinde yatsın.

Oğlum hayırlı olsun.  Araba almışsın. - Evet aldık. -Peki niye araba aldın? Kendine alsaydın ya.

Osmanlılar yemeği sürekli suyuna banarak yerlermiş, sürekli bana bana kollarında bir kas oluşmuş. Bu kasın ismi nedir? -Osmanlı Ban-kası

Öğretmen: Çocuklar dinleyin. -Öğrenciler: din din din din…

Örümcek adam ağ atamıyormuş. -Neden? -Çünkü ağ bağlantısı kopmuş.

Peki iki kişi atlayacakmış, atlamamışlar neden? -Were geçmiş.

Röntgen Filmi çektirdik, yakında sinemalarda.

Rüzgar antik kentte nasıl eser? -Tarihi Eser.

Saç malanmaz, taranır.

Saçı olmayan İl’e ne denir?? -İlkel.

Sana Ahmet’in selamı var. -Hangi Ahmet? -İstikamet.

Sana bir kıllık yapayım,  içine kıllarını koyarsın.

Sana Ceren’in selamı var. -Hangi Ceren? -Çelik ten-ceren.

Sana neşeyle kayanın, hakkıyla oyanın selamı var.

Sandalye boş mu? -Hayır Arçelik…

Sarımsağı havanda dövmüşsün, Ha Muş’ta.

Sen nasıl bir kulsun? -endoplazmik reti-KULUM.

Sen o çeteyi tanıyor musun? -Hangi çeteyi? -Peçeteyi.

Sen şimdi terlemişsindir, ben sana bir terlik getireyim en iyisi.

Senin adın ne? – Bill. -Nerden bileyim be?

Seven unutmaz olm, eight unutur.

Sevgilisi olmayanlar bul-aşık makinası alsınlar.

Sıcak buza ne denir? -Hatice. (hot ice)

Sin SağTürk / Cos SağTürk = Tan SağTürk

Sinemada on dakika ara dedi, aradım aradım açmadı.

Siviller hangi dili konuşur? -Sivilce.

Soru: İnsanları niye kafasına su dökerek uyandırırlar? Cevap: Çünkü suyun kaldırma kuvveti vardır.

Soru: Padişah, tahta çıkınca ne yapmış? Cevap: Tahtayı yerine taktırmış.

Soru: Yangın dolabını açarsan ne olur?  Cevap: Yang kızar.

Şoförle konuşmayın, adi herif herkese laf taşıyor.

Taşımasuyla neden değirmen dönmez? -Çünkü Taşımasu bir japon kızıdır. -Peki Taşımasu annesinden nasıl su ister? -Mataramasuko.

Tebrikler kazandınız, şimdi tencere oldunuz.

Tekel’in nesi var, İki elin sesi var.

Temel kahvede işe başlar, müşterilerden biri seslenir: -Temel bize üç çay, biri açık olsun. -Hangisi?

Temel pizza ısmarlar. -Pizzacı sorar: 6 parçaya mı böleyim, 8 parçaya mı? -6'ya böl, 8 parçayı bitiremem.

Tenyalar bağırsakta yaşar, bağırmasakta.

Terlemeyen adama ne denir? -NOTER

Top ağlarda, ben ağlamaz mıyım? 

Yarasa yararlı bir hayvandır. Yararlı bir hayvan olmasaydı yaramasa derlerdi.

Yemeğin suyuna kim bandı? –KOLİ BANDI.

Yeni yapılmış resimlere ne denir? –‘nev’resim.

Yerin kulağı vardır benim de kulağım var. o zaman ben yer miyim?  Yemem.

Yıkanan Ton'a ne denir? -Washington

Yılanlardan korkma, yılmayanlardan kork.

Not: Alın bunları Facebook, Twitter, İnstagram, Whatsapp ve diğer bütün yerlerde paylaşın.
Ezberleryin bazılarını her an bir sokak röpörtajcısı çıkıp iğrenç bir espiri yapar mısın diye soru sorabilir. Sokak röpörtajcısı Youtuberlere hazırlık sayfası :D




soğuk espiriler troll komik en soguk espiriler

iğrenç espiri 2018
soğuk espriler 2018

Yeni Komik espiriler Soğuk espriler - ekşi Hayattan SOĞUTAN espriler Soğuk savaş Esprileri İlkokul esprileri Yeni yıl esprileri Sıcak espriler Soğuk espiriler Resimli

20 NİSAN 2020

1 yorum:

  1. igrenç espriler igrenç espriler ekşi espriler 2018 soğuk espriler 2018 iğrenc espriler kısa iğrenc espriler sorulu igrenç espiriler yeni espriler komik

    YanıtlaSil