6 Mart 2017 Pazartesi

Gizli Numaradan Arayan Kiz İçin Küfürler

Gizli Numaradan Arayan Kız İçin Küfürler 

Birgün bir bayan gizli numaradan beni aradı ve bazı küfürlerin anlamını sordu. onun için çeviri yaptım tabi bunları herkesle de paylaşmak istedim :)  Telefon numaramı şimdilik siteye koymuyorum ama eğer isterseniz mesaj olarak numaranızı bana gönderin ben sizi uygun bir zamanda ararım iyi günler dilerim 






Mamoste Tennim = Öğretmen Seni Sikeyim

Mealim Tennim = Yine Öğretmen Seni Sikiyim

Mamoste Bavemi Tenne = Öğretmen, Babam Siksin Seni

Dibistane Kutim = Okulu Sikeyim

Gele Dibistane Te Kute Mamoste = Okuldaki Herkes Seni Siksin Öğretmen

Kuzete Tixere = Amın Kaşınıyor

Mizamı Hat = Çişim Geldi

Kuzemi Germi = Amım Sıcak

Keça Kehba = Kahpenin Kızı


8 NİSAN 2018

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder